Dawno już minęły czasy, kiedy reklamę można było zobaczyć tylko w gazecie, telewizji lub na billboardzie. Świat się zmienia więc również sposoby reklamowania firm musiały zostać udoskonalone i unowocześnione. Wiele firm zdaje sobie sprawę, jak ważne jest dotarcie do klienta i czyni to wszelkimi sposobami. W ostatnich latach, systematycznie pojawiają się nowe rozwiązania na wyjątkowe gadżety reklamowe, którymi obdarowuje się klientów. Pomysły są nieograniczone a wybór na rynku ogromny. 

Kubki reklamowe

Szklanki, filiżanki, termiczne lub zwykłe ceramiczne kubki to najczęściej spotykane gadżety dla firm. Kiedy już kształt i materiał zostanie wybrany, trzeba zdecydować się na rodzaj umieszczonego na nim elementu. Może to być logo lub nazwa firmy, chwytliwy slogan lub hasło zachęcające do skorzystania z usług. Tego rodzaju gadżet może pełnić funkcję pojemnika na długopisy lub zwyczajnie być używany do przyrządzania napojów.

Długopisy firmowe

Każdy z nas otrzymał kiedyś długopis z nadrukiem reklamującym daną firmę. Metalowe, drewniane lub plastikowe sprawdzają się w każdych okolicznościach. Podczas szkoleń, targów czy zwykłych kontaktów z klientem. Nie jest to typowy gadżet, jest to również upominek praktyczny. Długopisów nigdy nie za dużo.

Odzież reklamowa 

Ciekawą i coraz częściej stosowaną alternatywą jest odzież z logo firmy. Gadżety reklamowe dla firm w postaci koszulek, czapek czy apaszek umacniają wizerunek podczas najróżniejszych wydarzeń. Element ubrania można dostosować do pory roku lub typu imprezy. Koszulki i T-shirty to opcja na mniej formalne wydarzenia, krawaty i koszule uświetnią poważne spotkania.

Parasole i smycze reklamowe

Klienci uwielbiają otrzymywać prezenty. Smycze do kluczy to praktyczny i przydatny gadżet, zazwyczaj wykonany ze smakiem i charakterem. Wielu klientów posiada sporą kolekcją tych przedmiotów. Kiedy zbliża się deszczowy dzień, parasol z logo firmy przyda się z pewnością. Wykonany z wysokiej jakości materiału, długi czas spełnia funkcję nie tylko praktyczną, ale również przypomina o istnieniu firmy.