Prowadzisz firmę, której specyfika nie określa wiodącego gadżetu reklamowego? Nie możesz znaleźć takiego, który będzie się kojarzyć klientom bezpośrednio z Twoim biznesem? Nic straconego, pomyśl sobie, że jest to możliwość sięgnięcia po dowolny nośnik i wykonanie z niego Twojego znaku rozpoznawczego. Być może rozwiązanie jest tak proste, że aż sam się tego nie spodziewasz. Zobacz, że nawet zwykła ceramika reklamowa może się okazać strzałem w dziesiątkę!

Wciąż tak wiele osób nie docenia siły ceramiki w reklamach. Prawda jest taka, że kubki z nadrukiem to może możliwości! Można z nich zrobić dosłownie wszystko, nadrukować dowolny element lub podejść kreatywnie do powierzchni, którą się posiada. Do najczęstszych realizacji można zaliczyć:

  • Drobne nadruki na części kubka. Są to najczęściej drobne hasła reklamowe z logotypem lub mały obrazek. Wiele osób stara się też podejść do tego żartobliwie, tworząc komiksy.
  • Całościowy nadruk na całej zewnętrznej powierzchni. Można stworzyć całą historię lub umieścić wiele ważnych informacji. Jednak zalecany jest i tak umiar. Jeżeli chcesz nadrukować tutaj całą swoją ofertę, nie będzie to dobra propozycja. Kubki z nadrukiem to nie słup ogłoszeniowy. Muszą być ładne, ciekawe i estetyczne, aby osoba, która go dostała, z chęcią po niego sięgała. Dlatego zaprojektuj po prostu coś ładnego.
  • Minimalistyczne projekty. Na przykład na dnie kubka umieścić hasło przewodnie, albo na wybranym elemencie. Nawiązanie do nazwy firmy, zachowań klienta lub logotypów. Niekiedy ten niedoceniany minimalizm lepiej działa, jak wielkie reklamowe nadruki.

Kubki z nadrukiem nie powinny być już tylko kolejnym nośnikiem Twojej reklamy. Co z tego, że przygotujesz ich tysiąc z rewelacyjnie przedstawioną ofertą, numerami kontaktowymi i wręczysz jako prezent dla strategicznych klientów. Tak, żeby zawsze mieli Cię pod ręką. Może się okazać, że ten kubek wyląduje w szafce kuchennej i nigdy nie ujrzy światła dziennego. Dlatego tak ważny jest odpowiedni projekt. Musisz pamiętać, że powinien być on ciekawy, utożsamiający się z klientem, wpaść mu w oko. Tylko w taki sposób osiągniesz swój cel. Zastanawiasz się czym to jest? Jak najczęstsze wybieranie tego właśnie kubka. Być może nadrukowanie jednorożca z bajecznym hasłem najlepiej będzie rokować. A gdzie informacje o Tobie? Zostaw swoje logo na spodzie kubka. Gdy klient dopije poranną kawę w swoim ulubionym kubku i będzie gotowy do pracy, po ostatnim łyku czarnego trunku spojrzy na dno, aby upewnić się, czy może coś jeszcze pozostało. Wtedy ujrzy logo, które – uwierz nam, pozostanie w pamięci na cały dzień.

Cel osiągnięty? Jeżeli tylko sięgnie po ten telefon i skontaktuje się z Twoją firmą w celu złożenia zamówienia – jak najbardziej! Dlatego zalecamy – podejdź do produkcji w kreatywny sposób. Tylko tak osiągniesz sukces.