Sezon zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem dziesiątki tysięcy urlopowiczów będzie korzystać z uroków wspaniałych piaszczystych polskich plaż. To doskonała okazja dla wielu firm, żeby zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów lub zbudować jeszcze bardziej pozytywny wizerunek marki. A pomogą w tym oczywiście gadżety reklamowe.

Jakie gadżety najbardziej cenią plażowicze? Co jest dla nich najbardziej przydatne? I w związku z tym w jakie gadżety warto zainwestować?

Propozycja nr 1 – parawany i parasole

Parawany i parasole bezsprzecznie królują na polskich plażach. wielu turystów nie wyobraża sobie wypoczynku bez tej formy ochrony przed wiatrem i słońcem. Ale czy parawany i parasole to dobre gadżety reklamowe?

Oczywiście, że tak! Przede wszystkim stanowią one ogromną powierzchnię reklamową, którą naprawdę warto wykorzystać. Dodatkowo firma wykorzystująca parawany jako gadżet ma pewność, że będzie to gadżet wykorzystywany praktycznie przez cały urlop. A w przypadku sprzętu wysokiej jakości nawet przez kilka sezonów.

Jest jeszcze jedna bardzo ważna zaleta parawanów i parasoli – kojarzą się one z wypoczynkiem i miło spędzony czasem. Wrażenia te w prosty sposób przenoszą się na ofertę firm, które plażowicze kojarzą z urlopem. A tak pozytywne skojarzenia to marzenie każdego marketera.

Propozycja nr 2 – piłki i dmuchańce

Piłki i dmuchańce to obowiązkowi “towarzysze” dziecięcych zabaw. Są wykorzystywane zarówno podczas kąpieli w morzu lub jeziorze, jak również podczas zabaw na piasku. Sprawiają, że czas spędzony na plaży jest jeszcze przyjemniejszy. Kojarzą się ze słońcem i aktywnym wypoczynkiem.

Powyższe argumenty przekonają każdego, że wykorzystywanie piłek i dmuchańców w charakterze gadżetów reklamowych jest bardzo dobrym pomysłem. I to nie tylko dla firm produkujących sprzęt sportowy i turystyczny. Ale także dla producentów napojów, lodów, słodyczy oraz akcesoriów lub odzieży dziecięcej.

Propozycja nr 3 – butelki i bidony z nadrukami reklamowymi

Kolejnym przydatnym dla każdego plażowicza gadżetem reklamowym jest butelka lub bidon. Trudno bowiem wyobrazić sobie wielogodzinną kąpiel słoneczną bez uzupełniania płynów lub raczenia się ulubionymi napojami chłodzącymi. Dla marketerów odpowiedzialnych za przygotowanie gadżetów to bardzo dobra wiadomość.

Butelki i bidony z logo firmy stanowią dobrą alternatywę dla bardzo popularnej ceramiki reklamowej. Mogą być stosowane wymiennie z kubkami lub termosami, będąc tym samym doskonałym odświeżeniem oferty gadżetów reklamowych.

Butelki i bidony mają jeszcze jedną zaletę, o której warto pamiętać. Mogą być wykorzystywane także poza okresem urlopowym. Więc nie są gadżetami typowo sezonowymi. Dodatkowo mogą być wykorzystywane przez firmy, które w przekazach reklamowych i działaniach CSR stawiają nacisk na ekologię. Stanowią bowiem doskonałą alternatywę dla plastikowych opakowań jednorazowych, które są prawdziwą zmorą środowiska naturalnego odpowiadając za zanieczyszczenia lądów i oceanów.