Żyjemy w czasach, kiedy to odpowiednia reklama jest kluczem do sukcesu, a często również czymś znacznie ważniejszym od oferowanych przez nas produktów. Ich jakość jest oczywiście bardzo ważna, również w kwestiach PR-owych, jednak bez reklamy mogą być najlepsze, a i tak nie trafią do odbiorców. Nie czekajmy więc na zagrania konkurencji – zainwestujmy w gadżety reklamowe, które pobudzą naszych klientów do działania, a jednocześnie same w sobie będą reklamą. Najlepszą, bo mobilną, aktywnie używaną i taką, którą klienci mogą… polubić. Witamy w XXI wieku!

Efekt „wow”!

Aby wybrany przez nas gadżet reklamowy był najbardziej skuteczny, powinien być jak najbardziej pomysłowy. Żyjemy w XXI wieku, kiedy to media społecznościowe mają zdecydowanie największe zasięgi – każdy z nas doskonale o tym wie, posiadając swój profil na Facebooku czy Instagramie. A co jeśli istniałaby bardziej skuteczna i naturalna metoda na trafienie do odbiorców tych portali społecznościowe? Istnieje! Jeżeli bowiem wybierzemy gadżet reklamowy, po którego otrzymaniu odbiorca zrobi przysłowiowe „wielkie oczy” i zapragnie podzielić się tym ze znajomymi, skuteczność mamy zagwarantowaną.

Nie bójmy się tutaj wprowadzać gadżetów, na które nie zdecydował się absolutnie nikt w naszej branży – innowacyjność to wręcz element wskazany. Przeanalizujmy rynek i zastanówmy się, co tak naprawdę jest trendy, a następnie powiążmy to z gadżetem – może nim być torba na buty, plecak, a na nadchodzące święta również i ozdoba świąteczna (któż ich nie fotografuje w grudniu?). Pamiętajmy jednak, żeby działać szybko i śledzić to, co jest na topie. Wtedy wyciśniemy z naszej reklamy absolutnie najwięcej.

Na co jeszcze zwrócić uwagę?

Wybierając właściwy gadżet reklamowy popatrzmy nie tylko na jego użyteczność, ale też na design. Celując w młodych ludzi zadbajmy o to, żeby gadżet był powiązany z obecnymi trendami. Nie bójmy się eksperymentować, wplatać do naszego sloganu elementy slangu młodzieżowego czy też implementować w grawer czy nadruk śmieszne aspekty. W końcu mając na myśli młodego człowieka musimy być wyluzowani – dokładnie tak, jak on!