Strona głównaBiznesGadżety codziennego użytku jako pomysł na reklamę

Gadżety codziennego użytku jako pomysł na reklamę

Gadżety różnej maści towarzyszące nam każdego dnia, ułatwiają lub umilają nam codzienne życie. Pendrive’y, długopisy, torby, etui, breloki do kluczy czy nawet kubki na kawę – to tylko niektóre propozycje z całej masy różnych gadżetów, z których wielu z nas korzysta regularnie, lub pracy bez których nawet sobie nie wyobraża. Skoro taką popularnością cieszą się te wszystkie bajery, dlaczego nie wykorzystać ich w celu reklamowym? Oczywiście już się to dzieje i wiele zakładów i przedsiębiorstw takie elementy marketingu wprowadza na swoje podwórka.

Gadżety dla firm to często drobiazgi, z których korzystają pracownicy w czasie pracy – na przykład kubki, długopisy, teczki na dokumenty, materiałowe torby na ramię, wielokrotnego użytku butelki na wodę, smycze na klucze, etui na okulary i inne przedmioty, na których można umieścić logo firmy. Jeśli na jakichś przedmiotach użytkowych takie logo się znajduje, stanowią one jednocześnie gadżety reklamowe. Wystarczy tylko, że pracownik wyniesie z pracy taki przedmiot. Szczególnie, jeśli jest on widoczny dla innych osób na ulicy czy innym publicznym miejscu. Takie gadżety reklamowe dla firm jak na przykład wspomniana wcześniej torba na ramię, ale także parasol na deszczowe dni lub element ubioru – bluza, koszulka czy czapka z daszkiem – są dobrze widoczne i przykuwają uwagę, a używane przez pracowników po zakończeniu ich pracy poszerzają zasięg oddziaływania reklamy. Warto więc, aby pracownicy byli w posiadaniu takich przedmiotów. Produkt, który umocni postrzeganie marki, z pewnością będzie dobrą inwestycją.

Gadżety dla firm, które zawierają elementy reklamowe, nie muszą być przeznaczone jedynie dla pracowników. Świetnie sprawdzą się one jako upominki dla partnera biznesowego, konrahenta czy konsumenta. Jeśli druga strona otrzyma praktyczną rzecz z logo marki, którą chcemy promować, to nie postrzega jej jako nachalnej reklamówki, tylko jako świetny, nieraz bardzo użyteczny, gadżet. Wówczas pozytywne postrzeganie promowanej marki i większe doń zaufanie jest jedynie efektem ubocznym.

 

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Więcej artykułów

Popularne